• Silje Victoria

    2

    Mitt treningsopplegg for tiden

    • Publisert 25.02.2014 klokka 12:18
    • Kategori: Blogg

    Hei dere!

    Tenkte jeg kunne dele mitt treningsopplegg som jeg fikk av PT'en min for ikke s lenge siden.
    Jeg deler de forskjellige ktene opp slik at velsene p overkropp eller bein blir trent 2 ganger i uken med minst 2 dager mellomrom.
    Treningsvelsene for magen trener jeg opp til 3 ganger i uken og de kan jeg gjre sammen med en av de strre ktene.

    - Grunnen til at treningsopplegget mitt er p engelsk er ganske enkel. PT'en min er engelsk og skriver kun da p engelsk! -

    Lower body
    Squats 3x20 15kg (focus on your core muscles)
    Linear leg press 3x20 40kg
    Seat leg press 3x20 55kg
    Donkey kick circuit 3x90s

    Upper body
    Deadlifts 3x20 20-30kg (focus on your form and core muscles)
    Assisted pull ups 3x10 75kg
    Bench press 3x20 20kg bar
    Standing shoulder press 3x10 10kg

    Core
    Supermans 3x20
    Half crunches 3x20
    Straight leg raises 3x20

    Bildet tok jeg etter jeg hadde hatt en kt med 10min oppvarming p mlla + lower body settet. Mtte jo teste den nye pulsklokken min! Love it. Den gir masse motivasjon og den fr deg til pushe deg selv det lille ekstra.

    Siden dette da ikke blir en full uke/7 dager trener jeg litt andre velser pluss kondisjon p mlla:-) dette prver jeg gjre etter alle ktene som regel. Da gr jeg p mlla i 20 minutter med 3,5 p fart og full incline(15 p mllene p Elixia St.Olav) jeg pleier ke til 4,0 i fart helt p slutten

    Denne kten hres kanskje enkel ut men etter en tung treningskt frst er dette faktisk jvlig tungt og vi svetter som en gris hele gjengen. ( gjengen er da meg og 4-5 veninnder som pleier trene sammen )

    Hper dere liker snne innlegg som dette?! Jeg vil gjerne ha tilbakemelding p hva dere vil lese.

    Vi blogges

    Les mer i arkivet Juli 2014 Juni 2014 Mai 2014
    Silje Victoria

    19 r, fra Stavanger. Blogger om mote, hverdag, frisrfag og mine oppleverser + tips ang. min livsstilsendring; vekttap, trening og kosthold. Kontakt p siljevictoria@me.com

    Follow on Bloglovin
    Instagram


    Kategorier

    Arkiv

    Siste innlegg

    Lenker

    Bloggdesign

    Bloggdesign fra RRH Webdesign
    hits