• Silje Victoria

    8

    Strikker babyteppe til lille prinsen

    • Publisert 05.01.2014 klokka 22:22
    • Kategori: hverdag

    Hei dere!
    Ble en rolig helg med masse film og kos, og igår fikk jeg plutselig lyst å prøve å #strikke ! Jeg fant tilsutt gamle bomullsgarn og prøvde først ud å #hekle, noe som gikk helt greit. Da jeg endelig fant strikke-pinnene gikk det overraskende bra, jeg måtte søke opp hvordan man knyttet den føste masken men ellers fikk jeg det faktisk til. Sist jeg strikket var jo i sløyden på barne/ungdomsskolen, så utrolig hva man husker!

    Jeg tok en liten prøverunde på et lilla garn før jeg kom på at jeg kunne strikke #babyteppe til lille prinsen til Nina som kommer i mars! Begynte da på et bomullsgarn som var babyblått, noe som passet perfekt. Jeg la opp 170 #masker så er ganske langt men da passer det godt over dynen i vognen f.eks. Jeg har allerede snart stikket opp hele garnet, så etter kjøretimen imorgen tidlig skal jeg inn til byen å gjøre ett par ærend, for da HÅPER jeg at jeg har fått lønn!

    Så kvelden min oppsumert både idag og igår har gått til film og stikking. Hadde middagsbesøk av Camilla tidligere med pinnekjøtt. Nina kom en stund etterpå, så da satt vi på en koselig chick flick og alle tre lå langflate i senga mi. Deilig med sånne dager også. Kjenner at jeg godt kunne hatt enda lenger ferie. Jeg har vurdert å begynne å trene litt igjen for å få mer energi når jeg sliter så mye med søvnen, men vil ikke love dere noe, haha. Jeg har sagt at jeg skal begynne å trene et par ganger før, uten spesielt hell.

    #Babymagen til Nina vokser mer og mer for hver gang vi ser henne! Det er så utrolig gøy å se. Jeg/vi gleder oss kjempemye til å treffe han, og fikk vite at jeg kanskje får være med til sykehuset. Det hadde vært helt utrolig å få være med på en #fødsel, å hvertfall når det er veninnden min. Jeg vil såklart støtte henne gjennom alt, og da får jeg jo det! Jeg og Camilla er hvertfall to superklare tanter som ikke kan vente mye lenger til å være barnepass og trilletanter.

    ♡ God natt ♡

    8 kommentarer

    andelly

    05.01.2014 kl.22:30

    Så flink du er da, ser fint ut allerede ^^

    Silje Victoria

    05.01.2014 kl.22:43

    andelly: Tusentakk! :)

    Kaizermafia

    05.01.2014 kl.23:03

    Det blir sikkert veldig fint! :D

    Silje Victoria

    05.01.2014 kl.23:08

    Kaizermafia: håper på det! Ser hvertfall lovene ut enda:-D

    Elise

    05.01.2014 kl.23:50

    å så koselig :)

    Silje Victoria

    05.01.2014 kl.23:52

    Elise: jaa:-)

    Sabita

    06.01.2014 kl.01:33

    nice :D

    Silje Victoria

    06.01.2014 kl.01:39

    Sabita: :-D

    Skriv en ny kommentar

    Silje Victoria

    19 år, fra Stavanger. Blogger om mote, hverdag, frisørfag og mine oppleverser + tips ang. min livsstilsendring; vekttap, trening og kosthold. Kontakt på siljevictoria@me.com

    Follow on Bloglovin
    Instagram

    Lenker

    Bloggdesign

    Bloggdesign fra RRH Webdesign