• Silje Victoria

    8

    Strikker babyteppe til lille prinsen

    • Publisert 05.01.2014 klokka 22:22
    • Kategori: hverdag

    Hei dere!
    Ble en rolig helg med masse film og kos, og igr fikk jeg plutselig lyst prve #strikke ! Jeg fant tilsutt gamle bomullsgarn og prvde frst ud #hekle, noe som gikk helt greit. Da jeg endelig fant strikke-pinnene gikk det overraskende bra, jeg mtte ske opp hvordan man knyttet den fste masken men ellers fikk jeg det faktisk til. Sist jeg strikket var jo i slyden p barne/ungdomsskolen, s utrolig hva man husker!

    Jeg tok en liten prverunde p et lilla garn fr jeg kom p at jeg kunne strikke #babyteppe til lille prinsen til Nina som kommer i mars! Begynte da p et bomullsgarn som var babybltt, noe som passet perfekt. Jeg la opp 170 #masker s er ganske langt men da passer det godt over dynen i vognen f.eks. Jeg har allerede snart stikket opp hele garnet, s etter kjretimen imorgen tidlig skal jeg inn til byen gjre ett par rend, for da HPER jeg at jeg har ftt lnn!

    S kvelden min oppsumert bde idag og igr har gtt til film og stikking. Hadde middagsbesk av Camilla tidligere med pinnekjtt. Nina kom en stund etterp, s da satt vi p en koselig chick flick og alle tre l langflate i senga mi. Deilig med snne dager ogs. Kjenner at jeg godt kunne hatt enda lenger ferie. Jeg har vurdert begynne trene litt igjen for f mer energi nr jeg sliter s mye med svnen, men vil ikke love dere noe, haha. Jeg har sagt at jeg skal begynne trene et par ganger fr, uten spesielt hell.

    #Babymagen til Nina vokser mer og mer for hver gang vi ser henne! Det er s utrolig gy se. Jeg/vi gleder oss kjempemye til treffe han, og fikk vite at jeg kanskje fr vre med til sykehuset. Det hadde vrt helt utrolig f vre med p en #fdsel, hvertfall nr det er veninnden min. Jeg vil sklart sttte henne gjennom alt, og da fr jeg jo det! Jeg og Camilla er hvertfall to superklare tanter som ikke kan vente mye lenger til vre barnepass og trilletanter.

    God natt

    8 kommentarer

    andelly

    05.01.2014 kl.22:30

    S flink du er da, ser fint ut allerede ^^

    Silje Victoria

    05.01.2014 kl.22:43

    andelly: Tusentakk! :)

    Kaizermafia

    05.01.2014 kl.23:03

    Det blir sikkert veldig fint! :D

    Silje Victoria

    05.01.2014 kl.23:08

    Kaizermafia: hper p det! Ser hvertfall lovene ut enda:-D

    Elise

    05.01.2014 kl.23:50

    s koselig :)

    Silje Victoria

    05.01.2014 kl.23:52

    Elise: jaa:-)

    Sabita

    06.01.2014 kl.01:33

    nice :D

    Silje Victoria

    06.01.2014 kl.01:39

    Sabita: :-D

    Skriv en ny kommentar

    Silje Victoria

    19 r, fra Stavanger. Blogger om mote, hverdag, frisrfag og mine oppleverser + tips ang. min livsstilsendring; vekttap, trening og kosthold. Kontakt p siljevictoria@me.com

    Follow on Bloglovin
    Instagram

    Lenker

    Bloggdesign

    Bloggdesign fra RRH Webdesign